En vinnende formel
Ernæring & velvære
Hvordan et viktig kosttilskudd slo verdensomspennende konkurranse – og nå feirer 70 års suksess!
Hvordan et viktig kosttilskudd slo verdensomspennende konkurranse – og nå feirer 70 års suksess!
På 1990-tallet, femti år etter lanseringen, hadde det ledende multivitamin-/multimineral-/fytonæringsstofftilskuddet NUTRIWAY DOUBLE X™ allerede blitt et kjent og kjært navn. Under den avanserte forskningen på nye vitaminer og spesielt fytonæringsstoffer på 1990-tallet, slo denne ledende merkevaren sine konkurrenter på flere måter på den tiden – og er fremdeles i vekst den dag i dag.
NUTRIWAY var allerede langt foran andre merker, takket være Carl F. Rehnborg som gjorde sine funn om fytonæringsstoffer på 1940-tallet, selv om han kalte dem «tilknyttede matfaktorer» på den tiden. Fem tiår senere var hovedbestanddelen av NUTRIWAY-produktene sammensatt av seks plantekonsentrater: alfalfa, vannkress, persille, spinat, gulrot og acerola, som alle ble dyrket på enten Nutriway eller NutriCert** bærekraftige gårder.
I tillegg utviklet merkevaren en ny, vakuumforseglet folieemballasje for å beholde og stabilisere den sterke, men skjøre godheten til disse fytonæringsstoffene. Dette var banebrytende emballasjedesign for kosttilskuddindustrien på dette tidspunktet.
Emballasjen var også attraktiv – 1994-etiketten til DOUBLE X var et vakkert akvarellbilde av Lakeview Farm i California, hvor alfalfa og andre planteingredienser i produktet ble dyrket. I bakgrunnen tårner Mount San Jacinto over engene med sine to topper som inspirerte det passende kallenavnet: DOUBLE X Mountain.
Til slutt, i tillegg til at beholderne for disse kosttilskuddene var svært funksjonelle og vakre å se på, hadde de også logoen for National Basketball Association i USA. Dette var en stor godkjenning for et kosttilskuddsprodukt – og det stoppet ikke der. I årene som fulgte var olympiske konkurrenter, berømte svømmere, løpere og fotballag opptatt av å vektlegge viktigheten av et balansert kosthold sammen med en aktiv livsstil for å støtte vårt velvære, inkludert å ta DOUBLE X-mattilskudd for å dekke ernæringsmangler.
Med alle disse store egenskapene og fordelene, er det ikke rart at NUTRIWAY produserer bestselgende kosttilskudd, for eksempel helteproduktet DOUBLE X*. Faktisk feirer vi for øyeblikket hele syv tiår med suksess for dette kontinuerlig banebrytende kosttilskuddet!
Fortell kundene dine om Carl F. Rehnborgs fantastiske arv , nettverket av bærekraftige gårder eller DOUBLE X-godkjennelsene fra Hollywood og sportens verden under din neste produktpresentasjon.
*Kilde: Euromonitor International Limited. Vitamins and Dietary Supplements, World, GBN, Retail Value RSP, % breakdown, 2016
**
NutriCert
er et eksklusivt landbrukssertifiseringsprogram som sikrer at alle NUTRIWAY-partnergårder overholder nøyaktig de samme strenge prosedyrene for å sikre høye standarder i både kvalitet og bærekraft
Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse på nettstedet vårt. Informasjonskapsler er filer som er lagret i nettleseren og brukes av de fleste websider til å hjelpe tilpasse Internett-opplevelsen.
Ved å fortsette å bruke websiden vårt uten å endre innstillingene, godtar du vår bruk av informasjonskapsler