ABOER I FOKUS

50 år med skjønnhet … ARTISTRY Beauty

ARTISTRY

Gratulerer med 50-årsjubileet, ARTISTRY!

Jo eldre jeg blir, jo raskere går tiden. Hver dag lurer jeg på hvor dagene, ukene, månedene og årene har blitt av – men heller enn å undre meg over hvor rask tiden går, foretrekker jeg å se tilbake og glede meg over alle hendelsene som har tatt meg til der jeg er nå ... dette gjør meg glad.

Nå som ARTISTRYTM går inn i sitt 50. år, er det et perfekt tidspunkt for å gjøre det samme, å sette pris på 50 år med vekst, innovasjon, suksess og ekte skjønnhet. Jeg kunne lett ha skrevet om merket, hvor vellykket og unikt det er, men de fleste av dere vet dette allerede. Jeg vil heller dele med dere hva 50 år med skjønnhet betyr fra ståstedet til en hudpleieekspert med 30 års erfaring.

Innovativ hudpleie

Jeg startet i skjønnhetsindustrien i 1988, og forelsket meg i helse, velvære og hudpleie. Jeg blomstret av alt som var nytt og banebrytende, av å finne ut nøyaktig hvordan ingrediensene virket, hvordan produktene ble formulert og hvilken effekt de hadde på huden. Tidlig på 1990-tallet begynte lidenskapen min å dras mot undervisning. Jeg tok stolthet fra kunnskap, ikke et produktmerke. Jeg trodde at hvis du visste hvordan huden fungerer og virkelig forstod produktingrediensene, ville hver enkelt person velge en produktserie som passet best for dem, klientene og forretningen deres.

I 2007 endret alt seg. Noen ringte meg, som et lyn fra klar himmel, med en mulighet til å undervise verden rundt. Dette endret både livet mitt og alt jeg tror på. To dager i Ada i Michigan med ARTISTRY Research and Development-teamet åpnet øynene mine til en verden jeg aldri hadde sett før. En verden av forskere og vitenskapsfolk i toppklasse, banebrytende teknologi og innovasjon, sjeldne, overlegne ingredienser og en rekke hudpleieprodukter som vil endre ansiktet til hver eneste kvinne (og mann) verden rundt.

Grunnleggerens visjon

Jeg kunne ikke tro at ikke alle i verden visste om ARTISTRY-merket. Jeg var hekta. Jeg var dedikert – men det stoppet ikke der. Mine 30 år med undervisning, trening, skriving og forelesninger har blitt enda mer innholdsrike siden jeg de 10 siste årene har kunnet representere det beste hudpleiemerket i verden. Et merke som ble skapt av kjærlighet for skjønnhet og sunn velvære, og som ikke en eneste gang har mistet grunnleggerens visjon ut av syne ... at «hver kvinne er et individ som ingen andre, et selvskapt kunstverk», og dette gjelder også for ARTISTRY-merket.

  • Edith Rehnborg Cosmetics var den opprinnelige inspirasjonen bak ARTISTRY-merket på 1950-tallet – med naturlige ingredienser og banebrytende formler
  • Slik så hele utvalget av ARTISTRY-produkter ut på  1970-tallet
  • Vårt favoritt-kosmetikkmerke brukte å ha en sommerfugl-logo og en overdådig font – en ganske stor kontrast til dagens blanke og moderne logo!
  • For fem år siden var ARTISTRY YOUTH XTEND merkets første anti-aldringsserie, med solkremer bygd inn i formler rike på antioksidanter.
  • Global Creative Director Olivier van Doorne revolusjonerte utseendet til ARTISTRY med sitt Crescendo-emballasjedesign
  • Flora Chic Eau de Parfum er den første duften under ARTISTRY-merket
  • Teresa Palmer var ARTISTRYs første globale ansikt i flere år for premium-serier, inkludert Supreme LX
  • Den nye essentials by ARTISTRY-serien fikk en flott makeover i fjor

Gratulerer med 50-årsjubileet, ARTISTRY!

Beslektet innhold

Utvikle virksomheten din med handelsverktøy!

Personlig pleie

Mer

Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse på nettstedet vårt. Informasjonskapsler er filer som er lagret i nettleseren og brukes av de fleste websider til å hjelpe tilpasse Internett-opplevelsen.

Ved å fortsette å bruke websiden vårt uten å endre innstillingene, godtar du vår bruk av informasjonskapsler

Jeg forstår