Handlekurv (0) 0 Handlekurv

Din handlekurv er tom!

TAKK! DINE FAVORITTER HAR BLITT OVERFØRT TIL HANDLEKURVEN

Gå til handlekurv
ABOER I FOKUS
© iStockphoto

Nå ditt fulle potensial!

Forretningsliv

Gjennom de siste månedene har Melodie og teamet hennes vært vitne til en inspirerende utholdenhet, tilpasningsdyktighet og vekst med Amway forretningseiere (ABO-er) som har møtt store og uventede utfordringer – med glans! Finn ut hvordan du kan nå ditt potensial og realisere en strålende og spennende fremtid.

«Dette har vært en utfordrende periode», sier Melodie Nakhle, administrerende direktør for Amway i Europa og Sør-Afrika. «Det har vært nødvendig for alle å gå ut av egen komfortsone – og samtidig vokse.» Det er ikke overraskende å se at dette er noe ABO-ene har klart svært bra. I henhold til Melodie har ABO-ene vist ekte lederegenskaper og fungert som positive forbilder, de har funnet nye måter å møtes på, inspirert andre og arbeidet hardt, samtidig som de har fortsatt å drive frem forretningsvekst ikke bare for sine egne team, men for Amway som helhet.

Nå vil Melodie og ledelsesteamet hennes se fremover. I denne artikkelen gir de oss innsikt i fire elementer som de ser på som helt kritiske for både Amway og ABO-ene for å nå sitt potensial – sammen – og gjøre den spennende A70-visjonen til virkelighet, slik at du kan bygge opp en bedre og større forretning.

1. Mennesker først, alltid

Rich og Jay, to av grunnleggerne av Amway, sa en gang at «kunder er det første man må ha i en forretning, for uten kunder finnes ingen forretning». Dette er like sant nå som da det ble sagt. Kundene står i sentrum for alt du gjør, og ditt viktigste mål er å hjelpe dem å leve bedre, sunnere liv. Ved å fokusere på hvordan du møter kundene dine og hvordan du kan gi dem de riktige løsningene for å møte behovene deres, kan du skape vekst i Amway-forretningen din og tjene mer. Og selvfølgelig vil Amway være der og støtte deg hele veien! Det er faktisk slik at Melodie og teamet hennes har planer om å investere i infrastrukturen for leveransekjeden og kapasiteten innen kundeservice for å kunne levere en bedre opplevelse for ABO-er og kunder. Dette er et trekk som vil gjøre det enklere for deg å gjøre det du alltid har vært best på – å få forretningen din til å vokse ved å prioritere menneskene du bryr deg om.

© Stocksy

2. Digitale kunnskaper

Digitaliseringen, som allerede har endret verden enormt, akselererte plutselig kraftig da pandemien traff oss. Som for mange andre detaljhandelsbedrifter er handleplattformer på nettet og digitale verktøy for forretningsadministrasjon sentrale for å kunne lykkes. Amway har sett at samfunn som tidligere ble opprettholdt utenfor nettet, kan fortsette å blomstre på nettet, og at nettsamfunn kan vokse på måter som samfunnene utenfor ikke kan. Siden Amway er en bedrift som bygger på personlige forbindelser, representerer denne overgangen til nettet en enorm mulighet for alle ABO-er.

Melodie vil formidle et viktig budskap til alle ABO-er om nye måter å arbeide på: «Amway vil alltid samarbeide med deg for å hjelpe deg å utvikle forretningspraksiser ved å dra fordel av ny teknologi, gi opplæring i nye forretningspraksiser og utnytte markedstrender.» Ved å innarbeide disse nye praksisene vil du hjelpe forretningen din å vokse og bli mer lønnsom. Og dine digitale kunnskaper vil hjelpe deg å nå målet. En transformering av forretningen ved å ta i bruk digitale verktøy, slå sammen miljøer på og utenfor nettet og finne en måte å forbedre måten du gjør ting på, vil gi betydelig forbedring i måten du driver forretningen din på. Det er faktisk dette en veldig stor del av A70-visjonen handler om.

Det å bli fullstendig digital kan kanskje føles overveldende, men husk at Amway er her for å støtte deg på veien. Og, som Melodie så karismatisk sier: «Hvis du vil nå nye mål, må du slutte å gjøre det samme som du alltid har gjort. Det betyr ikke at det Amway har gjort tidligere, ikke er bra, det betyr bare at det finnes mange nye metoder som kan hjelpe deg å oppnå enda bedre resultater.»

© iStockphoto

3. Tenk vekst

Vær åpen, slipp nysgjerrigheten løs, og fortsett å stille spørsmål – å være åpen for endringer og ha viljen til å prøve nye ting vil hjelpe deg og forretningen din å vokse! Som Jay van Andel sier: «Amway er en vellykket bedrift fordi vi har beholdt det beste fra fortiden, samtidig som vi endrer oss i takt med tiden.» Så la forretningen din lykkes, vær fleksibel, og vær åpen for nye måter å gjøre ting på.

For å hjelpe deg å oppnå dette vil Amway også lage en modell for en bedre måte å tenke og arbeide på og ikke bare gjøre alt slik det ble gjort tidligere. Det er helt nødvendig å alltid søke nye og bedre måter å støtte ABO-ene på. Som Melodie sier, «det er viktig å demonstrere en veksttankegang, å vise at vi kan vokse kontinuerlig gjennom læring, at vi er villige til å ta noen sjanser og vite at hvis vi mislykkes, har vi lært noe nytt som vil komme til nytte senere.» I utgangspunktet er Amway fast bestemt på å arbeide i team med ABO-ene i hele Europa og det sørlige Afrika, så en rekke ulike evner og talenter kan kombineres for å oppnå store ting.

«Amway er en vellykket bedrift fordi vi har beholdt det beste fra fortiden, samtidig som vi endrer oss i takt med tiden.»
- Jay van Andel

4. Få nye kunder – enkelt

Som en del av den nye A70-visjonen arbeider Amway for å gjøre det ti ganger enklere for ABO-er å bygge opp sine kundesamfunn. Meningsfylte forhold til kundene vil fortsatt gi bærekraft til forretningen din – spesielt for nye ABO-er. Amway forstår imidlertid at det finnes en utfordring med å skaffe nye kunder, og derfor har Amway forpliktet seg til å samarbeide med deg for å hjelpe nye ABO-er å få og øke sine kunnskaper om forretningsdrift. En viktig evne som ofte er en utfordring, er å kunne presentere produkter til potensielle kunder på nettet. Som Melodie påpeker, «en positiv kundeopplevelse vil gjøre det enklere for ABO-en å tiltrekke seg nye kunder». Når du hjelper nye ABO-er å forbedre slike evner, samtidig som Amways A70-visjon ser til at de tjener penger på et tidlig tidspunkt, vil nye ABO-er bli værende i forretningen lenge nok til å se de langsiktige mulighetene.

Og når ABO-er og Amway fortsetter å samarbeide gjennom denne prosessen, vil du kunne nå ditt fulle potensial. Amway gleder seg til å samarbeide med deg og støtte deg hele veien!

Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse på nettstedet vårt. Informasjonskapsler er filer som er lagret i nettleseren og brukes av de fleste websider til å hjelpe tilpasse Internett-opplevelsen.

Ved å fortsette å bruke websiden vårt uten å endre innstillingene, godtar du vår bruk av informasjonskapsler

Jeg forstår