Handlekurv (0) 0 Handlekurv

Din handlekurv er tom!

TAKK! DINE FAVORITTER HAR BLITT OVERFØRT TIL HANDLEKURVEN

Gå til handlekurv
ABOER I FOKUS
© Getty Images

Tips og verktøy for salg av eSpring

Forretningsliv

Er eSpring-systemet noe av det beste som har hendt deg uten at du helt vet hvordan du skal formidle begeistringen din til kundene? Vi vet råd!

For det første må du huske de grunnleggende reglene for salg. Før du kaster deg inn i detaljerte tekniske forklaringer og vifter digitale verktøy foran nesen på kunden, må du huske de tre grunnprinsippene for kundesamtaler:

1. Identifiser kundens behov

Uansett hvor ivrig du er etter å liste opp alle fordelene med eSpring (og det er mange av dem ), er det første trinnet i alle møter med kundene å lytte, slik at du kan identifisere behovene deres. Ved å forstå hva de virkelig ønsker seg og bekymrer seg over, står du i en mye sterkere stilling til å fange oppmerksomheten deres med relevant informasjon og riktig produktløsning.

Hva er den beste måten å gjøre dette på? Ved å stille åpne spørsmål og lytte grundig til svarene. Åpne spørsmål starter med ord som "hva", "hvordan” og "hvorfor". På denne måten får du mer detaljerte svar, og ikke bare et “ja” eller “nei”. Følg nøye med på hva kunden forteller deg. Gi dem følelsen av å være verdsatt.

2. Bygg en personlig relasjon

Det neste skrittet er å skape en personlig tilknytning til kunden. Kan kundens behov sammenlignes med grunnene til at du gikk til innkjøp av eSpring? Fortell dem om bakgrunnen for din beslutning!

3. Forklar fordelene

Nå kan du forklare fordelene med eSpring på en måte som tar hensyn til kundens behov. Hvorfor bør du fokusere på fordelene? Det viser hvordan et Amway-produkt er forskjellig eller unikt, gir kunden tro på produktet og beskriver en klar løsning som oppfyller kundens behov.

© iStockphoto

Konsultasjonsøving: hvordan avpasser du fordelene etter behovet?

Er du klar til å møte en kunde? Her er noen eksempler på hvordan du kan avpasse eSpring-fordeler etter kundens viktigste behov og problemer under en konsultasjon:

Problem: “Vi liker ikke kvaliteten på vannet fra kranen.”
eSpring-fordel: Fjerner alt som er ugunstig. Det fjerner effektivt 160 forurensende stoffer og destruerer 99,99 % av vannbårne, sykdomsfremkallende bakterier og virus, i tillegg til cyster*, gjærsopp og mugg som finnes i drikkevannet. Men det beste er at gunstige stoffer slipper gjennom, blant annet mineraler og naturlige næringsstoffer som er viktige for helsen.

Problem: “Vi er lei av å bære tunge vannflasker hjem fra butikken.”
eSpring-fordel: eSpring er verdens mestselgende varemerke innen vannbehandlingssystemer til hjemmet (basert på en undersøkelse av det globale salget i 2018, i regi av Verify Markets), og det er enkelt å vedlikeholde – filteret må ikke skiftes før etter ett år eller 5 000 liter vann (avhengig av hva som kommer først), og det er en enkel prosess.

Problem: “Vi vil ikke kjøpe plastflasker, de fører til for mye avfall og er skadelige for naturen.”
eSpring-fordel: eSpring reduserer avfall og avhengighet av engangsflasker til et minimum. Med sine avanserte teknologiske løsninger hjelper eSpring deg med å spare vann til daglig og motvirker også spredningen av plast.

Problem: “Vi bruker for mye penger på flaskevann.”
eSpring-fordel: En av funksjonene i sparekalkulatoren for eSpring gir deg muligheten til å regne ut hvor mye du sparer på grunnlag av hvor mye flaskevann du kjøper. Dette er et bra tidspunkt å introdusere dette verktøyet på.


*UV-cystereduksjon brukes mot giardia- og cryptosporidium-cyster.

Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse på nettstedet vårt. Informasjonskapsler er filer som er lagret i nettleseren og brukes av de fleste websider til å hjelpe tilpasse Internett-opplevelsen.

Ved å fortsette å bruke websiden vårt uten å endre innstillingene, godtar du vår bruk av informasjonskapsler

Jeg forstår