Handlekurv (0) 0 Handlekurv

Din handlekurv er tom!

TAKK! DINE FAVORITTER HAR BLITT OVERFØRT TIL HANDLEKURVEN

Gå til handlekurv
ABOER I FOKUS
© Shutterstock

Nettbaserte verktøy som gjør deg mer effektiv på hjemmekontoret

Forretningsliv

Veiledningen vår om digitale verktøy, fra Instagram til Zoom, som du kan bruke til å drive forretningen din på nettet.

Slik situasjonen er i Europa nå med COVID-19, har livet endret seg på en dramatisk måte.

Det kan være en utfordring å prøve å drive forretningen din hjemmefra. Du er imidlertid ikke alene om denne utfordringen, og Amway lover å støtte deg så mye som mulig.

Det kan føles umulig å holde tritt med de daglige arbeidsoppgavene akkurat nå, men ved å holde viktige møter på nett ved hjelp av videostrømming og utnytte sosiale medier fullt ut, kan du holde kontakten på kort sikt, og til og med finne bedre arbeidsmetoder og høyne profilen din på nett på lengre sikt! Hvis du aldri har hørt om Zoom, og bare bruker Instagram til å se gjennom oppdateringer fra venner, kan veiledningen* vår vise deg veien til en mer lønnsom og effektiv måte å jobbe på.

Hold kontakten ansikt til ansikt på nett

Hvis du vil snakke med en av kontaktene dine ansikt til ansikt, eller ha et møte med flere av kontaktene eller kundene dine samtidig, kan du velge mellom en rekke plattformer*. Vi har valgt de tre beste for forretningsbruk. Alle tre har gratisversjoner og betalingsversjoner med mer funksjonalitet, og kan brukes til både telefon- og videomøter.

© Zoom

Zoom: Zoom er i ferd med å bli en av de mest populære videokonferanseplattformene, og brukes av alle fra store konserner til skoler. Med denne plattformen kan opptil 100 gjester delta på møter eller presentasjoner gratis, så lenge møtet ikke varer lenger enn 40 minutter. Hvis du trenger mer tid til møtene dine, kan du oppgradere mot en månedlig abonnementsavgift, og enten laste ned en app til en mobilenhet eller bruke plattformen på PC-en din. Zoom har en rekke nyttige verktøy som kan brukes til å samarbeide, dele eller utveksle ideer på nett.

© Skype

Skype: Dette er veteranen blant videosamtaleplattformene, som du kanskje alt har brukt til å holde kontakten med venner og familie over hele verden. Denne plattformen er også en praktisk måte å snakke med kolleger og kunder på, spesielt dersom du bruker en Microsoft Teams-konto.

© Whereby

Whereby: Med gratisversjonen av Whereby kan du opprette ditt eget, virtuelle møterom med en personlig URL-adresse, der du kan møte opptil fire kolleger eller kunder samtidig. Pro-versjonen koster rundt 9 euro i måneden, og med denne versjonen kan du møte opptil 12 personer samtidig og bruke en merkevarelogo i det virtuelle møterommet. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstra programvare, og Whereby integrerer sømløst med Google Drive, YouTube-kontoen din og til og med Trello-tavler, slik at du har enkel tilgang til ressursene dine i møter. Hvis du foretrekker å bruke mobilen eller nettbrettet, er ikke dette noe problem, du bare laster ned appen.

© Jitsi

Jitsi Meet er også et gratis og effektivt verktøy til virtuelle møter gjennom mobilen eller datamaskinen. Du finner appen i App Store eller Google Play-butikken . Du kan eventuelt gå til https://meet.jit.si/

Uansett hvilken videostømmingsplattform du bruker, husk at du bør bruke den i den anbefalte nettleseren og alltid holde en generalprøve først, slik at du blir kjent med alle funksjoner og verktøy. Når du skal invitere til møte, anbefaler vi at du sender ut en digital invitasjon som inneholder en lenke til møtet, til alle deltakerne.

Sosialt salg er et paradigmeskifte innen markedsføring – bli med inn i en ny verden

Sosiale medier er den beste kanalen for formidling av forretningsoppdateringer til et så stort publikum som mulig. Du kan samtidig markedsføre produktene dine, og det er også en fantastisk måte å skape en større kundebase på. Hvis du ikke alt har opprettet en Instagram-profil eller Facebook-konto for forretningen din, bør du vurdere å opprette en så snart som mulig. Ingen ekstra kostnader. Hold bedriftskontoer atskilt fra personlige kontoer. Her er noen nyttige tips ...

Bruk en bedriftskonto: Sørg for at du skaffer deg en personlig bedriftskonto på Facebook og Instagram. Det er gratis å oppgradere, og du får tilgang til en rekke verktøy som kan bidra til å øke omsetningen. Ved å skifte fra en personlig profil til en bedriftsprofil på Instagram kan du med lenker øke trafikken til Amway forretningen din, og du får også en oversikt over alderen og den geografiske plasseringen til alle følgerne dine, og når de vanligvis er pålogget. Med en bedriftskonto på Facebook kan du annonsere på både Instagram og Facebook, og gjøre flotte produkterpresentasjoner.

Instagram er ikke bare for bilder: Instagram har på kort tid blitt en av nettgründernes mest effektive kanaler for sosialt salg. Instagram er også en fantastisk plattform der du kan vekke interesse for produktene gjennom flotte fotografier og smart bruk av bilder og video. Det er raskt og enkelt å aktivere funksjonen på Instagram-profilen din (du finner mer informasjon i disse nyttige videoene med engelsk tale** https://youtu.be/tjrUfiiyjyA og https://youtu.be/F0z2tT2iB4Q – ABOer kan også finne mer informasjon på Amway Academy-sidene, men du må logge på først) og direktestrømme produktdemonstrasjoner og svar på ofte stilte spørsmål.

© Shutterstock

Det er lett å holde kontakten!

Spre ordet videre: Du kan koble sammen alle de sosiale mediene dine. Du kan for eksempel legge Instagram-navnet ditt til i Facebook- og YouTube-profilene dine. Legg til visningsnavnene dine i e-postsignaturen din, og sørg for at alle bioer og profiler på sosiale medier inneholder en lenke til din personlig side på Amways nettsted. Sist, men ikke minst bør du følge våre offisielle Amway-kanaler:

Amway Europes Facebook-side | Amway Home Europes Facebook-side | Nutrilite Europes Facebook-side | Nutrilite Europes Instagram-konto | Artistry Europes Facebook-side | Artistry Europes Instagram-konto | XS Europes Facebook-side | XS Europes Instagram-konto | Amway Europes YouTube-kanal

Fordelen med sosiale medier er at du kan komme i gang med det samme og begynne å utviklet ditt eget nettsamfunn. Nøkkelen til suksess med disse digitale verktøyene er å være organisert. Del kundebasen din inn i kunder som foretrekker å snakke med deg på tomannshånd, og kunder som får mest ut av større møter. På sosiale medier bør du legge en plan over innholdet du vil legge ut og når du vil gjøre det, og deretter holde deg til planen.

Husk å overholde retningslinjene i standardene for digitale kommunikasjoner. Du finner mer om standardene for digitale kommunikasjoner i Amagram Online .

Du finner flere råd og praktiske tips på innholdshuben vår: Amway, sammen hjemmefra .

*vær oppmerksom på at alle lenker til programvare fra tredjeparter på dette nettstedet leveres «som den er» uten garantier av noe slag, enten uttrykt eller underforstått, og at den aktuelle programvaren brukes på egen risiko.

**du finner også mange lignende videoer på ditt eget språk, om du foretrekker dette.

Beslektet innhold

Lidenskapens makt

Forretningsliv

Mer
© Stocksy

Hurtiginnføring i bruk av digitale forretningsverktøy

Forretningsliv

Mer

Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse på nettstedet vårt. Informasjonskapsler er filer som er lagret i nettleseren og brukes av de fleste websider til å hjelpe tilpasse Internett-opplevelsen.

Ved å fortsette å bruke websiden vårt uten å endre innstillingene, godtar du vår bruk av informasjonskapsler

Jeg forstår